25 januari 2006

Woensdag 25 januari


Vandaag was het fris. Vooral maakte de wind het niet echt prettig.
Ik reed vanmorgen de deur uit en was extra voorzichtig. De straat zag er verradelijk uit, maar glad was het gelukkig niet.

´s Avonds was de wind gedraaid waardoor ik opnieuw de wind in mijn gezicht had. Het waaide redelijk hard, pal uit het noorden. Omdat ik na deze drukke dag weinig kracht over had om lekker hard door te fietsen, ben ik rustig naar huis getourd. De teller wees 30 kmpu aan. Ook nú bewees mijn windscherm zijn dienst. Gelukkig kwam ik onderweg niet veel mensen tegen; met de muziek op "hard" zong ik luid mee met Jaimie Cullum en Madonna. In een voorronde van Idols zou ik geen gek figuur slaan.

Gisteren was het heerlijk weer. Terloops heb ik nog een paar plaatjes van mijn mobieltje gemaakt. Mooi plaatje toch?!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Maikel,
inderdaad mooi plaatje! Dat je eruit durft met dit koude weer, ik blijf lekker zitten hoor. Dat zal Marita ook gedacht hebben toen ze je laatst sprak in Hoorn.
Uiteraard maken we voor dit soort dingetjes op www.ligfiets.net even een nieuwsberichtje. In het archief van de nieuwsberichten zag ik dat het alweer een jaar geleden was dat we iets over fotos hadden geschreven, dus onze lezers verwachten wel weer iets.
Succes met fietsen!
Jack