04 maart 2009

Fietsersbond om de hoek

Woensdag en donderdag zijn de dagen dat ik in Bobeldijk op "De Stille Weiden" aan het werk ga.
Op deze dagen maak ik dus wel heel weinig kilometers met de Quest; 4 km enkele reis. Vandaag kwam de wind hard in mij zij, (van uit het zuiden, beetje oost) en werd ik flink door de war geschut.

Mijn werkzaamheden op de Dierenbegraafplaats bestaan uit al het "buitenwerk".
Dat wil zeggen dat ik er voor zorg dat de begraafplaats er altijd netjes verzorgd uit ziet. Zelfs in de winter heb ik altijd genoeg werk om me twee dagen in de week niet te vervelen.


Vandaag was het koud, blies de wind behoorlijk hard en kwam er geregeld een buitje over. Ik ging dus over op plan B en heb mij vermaakt met het poetsen en smeren van de motor -grasmaaimachine. Het gras kan weer gaan groeien!

Toen ik 's avonds thuis kwam en uit mijn mobiel stapte sprak ene Ruud mij aan. Ruud wie??
Ruud Pruijssers bleek een van de bestuurders van de pas opgerichte lokale afdeling (West-Friesland) van de fietsersbond te zijn en bij mij om de hoek te wonen. Hij was geinteresseerd in de Quest en vertelde over de nieuwe website van de nieuwe afdeling van de fietsersbond. Ik heb beloofd in de toekomst contact met hem op te nemen. Het leek hem een leuk idee om een stukje te plaatsen (website?) dat ik zou kunnen aanleveren . Later meer.....

Geen opmerkingen: