05 maart 2006

Mooi zonnetje en veel sneeuw vandaag


Kilometerstand: 6590 km.
Deze week slechts 165 km gefietst, maar zo nu en dan wel onder extreme omstandigheden.
Afgelopen zaterdag tussen twee sneeuwbuien door nog even een lekke (achter)band moeten plakken. Vooral langs het (Noordhollands)kanaal ligt er op het ogenblik erg veel rotzooi (kleine steentjes, zand en grind) op de weg. Voorlopig rijd ik de komende tijd maar via Edam naar Amsterdam. Ook met sneeuw en gladheid is dit een iets veiligere weg.
De komende week is er op dinsdag een ouderavond ivm het tweede rapport; een extra ritje dus.
Ik zal deze week dus op ± 300 km uitkomen.


PS

Tijdens mijn reparatiewerkzaamheden heb ik de (achter)wielkast goed schoon moeten maken. Het zand dat vastgekleefd zat heb ik bij elkaar geveegd en bleek bijna 1 kg te wegen.
Vond ik wel erg veel!

Geen opmerkingen: