02 mei 2008

Band sporen

Eigenlijk te gek voor woorden, maar vandaag ben ik vanaf heel vroeg tot zojuist drie uur op zolder bezig geweest met het aftimmeren van de zolder. Áf is het voorlopig nog niet, maar alle gipsplaten zitten er na dagen van noeste arbeid eindelijk tegenaan, en ik ben er dik tevreden mee. Deze klus lag al een tijdje te wachten, en juist nu het eindelijk mooi weer is kwam ik er aan toe. Nu heb ik dus wel een biertje verdiend.

Terwijl ik lekker in de zon zat keek ik naar rechts en zag mijn Quest staan. Met een pilsje in de hand bekeek ik en-passant de banden even en zag het volgende.


De band linksvoor is nog ok, maar heeft net als rechts, wel sporen aan de binnenkant van het loopvlak
.

De band rechts ziet er minder florisant uit. Nu lijkt het op de foto erger dan het is, maar de canvas komt er wel al doorheen! Ai !!!

De achterband was glad, en is glad en kan nog heel wat kilometertjes mee.

De banden hebben er nu 4500 km op zitten.

Geen opmerkingen: