11 mei 2008

Avondritje

Vandaag ben ik de hele dag lekker bezig geweest in en rond mijn huis.

Omdat mijn huis nu officieel te koop staat, ben ik druk in de weer om het de bezoekers zo goed mogelijk naar de zin te maken. Omdat ik vrij veel prulletjes, rommeltjes en ander frutsels verzamel kan het geen kwaad om met de blik van een willekeurige koper door mijn huisje te wandelen. Vandaag dus al vele malen naar de grijze containerbak gelopen om echt overbodige rotzooi te dumpen. En ik moet zeggen: Het ruimt lekker op! Zowel voor het oog als in mijn hoofd.

Rond zeven uur was tijd om de Quest erbij te pakken.

Het werd een recreatief rondje door de Schermer, de Beemster, de Wormer, etc.
De laagstaande zon gaf de natuur een schitterende aanblik.
Het werden ongeveer 75 km in ongeveer 2 uur en ik was weer verlost van mijn vrije radicalen.

Nu is het tijd voor een lekkere malt whiskey in de tuin. Proost!

Geen opmerkingen: