08 mei 2008

Examens op school


Vandaag was het de dag dat de officiële examens voor de Kader Beroeps Gerichte Leerweg bij mij op school zouden worden bezorgd. Door een vreemde regel bij de instantie die deze examens laat bezorgen zou het niet mogelijk zijn om rekening te houden met de schoolvakantie. Er moesten vandaag dus twee personeelsleden (met paspoort) op school aanwezig zijn om de verzegelde pakketten in ontvangst te nemen. Om kwart voor acht zat ik dus (samen met Sonja) op school aan de koffie uit het nieuwe machine. De bezorging zou tussen acht en vijf uur plaats kunnen vinden. Tot mijn grote vreugde kwam de bus van Brink Waardetransport al om 11 uur voor de deur. De bus was afgeladen vol met examenpapier; hun ritje was nog maar net begonnen. Ze vertelden dat de laatste school gisteren pas om 7 uur ('s avonds) aan de beurt was geweest. Je moet er toch niet aan denken met dit prachtige weer om voor zo'n geintje de hele dag op school te moeten zitten.

Daarna heb ik nog even een bakkie gedaan bij Sonja thuis om vervolgens weer richting Hoorn te rijden. De terugweg ben ik weer eens via Purmerend gereden. De video geeft een impressie van het slechte wegdek van een deel van de dijk ter hoogte van Watergang/ Ilpendam.

Uiteindelijk heb ik ook nog even een kopje koffie gehaald bij mijn vader in Bobeldijk.





Geen opmerkingen: