20 september 2008

Vrijdag 19 september

Vrijdagmiddag wordt het tegenwoordig steeds normaler om de week op school af te sluiten met een borrel. Met ongeveer 10 collega's praten we de week nog eens door en wordt er heel wat afgelachen. Ik hield het dit keer bij één biertje voordat ik in de Quest schoof.
Het was heerlijk weer en lekker rustig op de weg.
Om Kees Schouten nog tegen te kunnen komen was ik eigenlijk net iets te laat, maar ik bleef onbewust toch steeds in de verte turen of ik hem al in mijn vizier kreeg. Ik weet niet wat het was, maar het ging vreselijk hard! De meter bleef steeds rond de 50kmpu hangen. Alle bochten kon ik ongeremd door, totdat ik uiteindelijk bij de rotonde van Scharwoude/ Grosthuizen een brede trekker voor me kreeg.....
Wonderlijk genoeg zag ik daar ineens Kees staan, ....met een andere bekende...Wim.!?
Juist op het punt waar Kees rechtsaf slaat, Wim linksaf moet en ikzelf het kruispunt rechtdoor wil gaan. Na een gezellig praatje over het vorige weekend, de reis naar Giessen en andere velomobielzaken kozen we allen onze eigen weg. Wim heeft de foto op zijn eigen blog staan.
En nu genieten van het heerlijke nazomerweer.

Geen opmerkingen: