28 januari 2007

Week 4




Het was deze week eindelijk weer eens koud genoeg om er een paar koude voeten van te krijgen. Ondanks dat ik meestal vroeg de deur uit ga (6:30), verraadden de sporen in de sneeuw dat ik die dag niet de eerste was geweest. Het leek alsof ik zowel de heen als de terugreis steeds wind tegen had. Waaide de wind eerst uit zuidelijke richting, was die in de middag gedraaid naar het noorden.





Onderweg deze week niet veel spannende dingen beleefd. Wel kruisde maandag in de buurt van Grosthuizen een hermelijn mijn pad. Aanvankelijk dacht ik aan een witte kat, maar dichterbij gekomen bleek het een mooi in winterkleed gestoken diertje te zijn. Woendagavond kwam ik in de buurt van de golfvelden (Amsterdam Noord) ook nog een vos tegen.






De school stond deze week in het teken van de open dagen (vrijdagavond en zaterdag). Alle lokalen werden weer eens flink gepoetst. Ondanks de tegenvallende opkomst waren het een paar gezellige dagen.
Deze week:
Afgelegd: 245 km
Gemiddeld: 34 kmpu
Maximum 52 kmpu
Onderweg:
1x Arie
Schaatsen: Nog sneller.....38.5

Geen opmerkingen: