04 februari 2007

Week 5

Het was een vreemde week op de weg.

Maandag kwam de wind uit het westen....op zich niets vreemd aan.
's Ochtend was het net een beetje westnoordwest, en 's avonds was de wind iets gedraaid naar westzuidwest. Dat resulteerde in een dag met een buitengewoon hoog gemiddelde (75 km in 1:55, dwz 39 kmpu gem.).

Woensdag was het mistig, nevelig en kreeg ik veel veel motregen op mijn bril.
Vooral op de terugreis vanuit Amsterdam bleek ik door verschillende medeweggebruikers even niet te bestaan. Diverse gevaarlijke situaties waarbij er een noodstop noodzakelijk was deed mij steeds bozer worden. Desondanks heb ik mij beheerst en heb NIET gevloekt. Wél was mijn accu aan een vervroegde reunie met het stopcontact toe na het uitbundige getoeter tijdens mijn ritje.
Bij thuiskomst toch nog maar even om mijn mobiel heel gewandeld om te controlleren of er iets mis was met mijn zichtbaarheid, maar dáár was niets mis mee.

Vrijdagochtend zowaar weer eens een lekke band, maar daarna toch weer lekker doorgefietst.

Deze week:

Afstand: 241 km
Gemiddelde: 35 kmpu
Maximum: 52 kmpu

Onderweg:

1x Arie (maandagochtend).
1x gele Mango (met belettering aan onderrand) aan de overkant van het kanaal (maandagochtend).
1x gele Quest over de Slachterslaan (Berkhout) dinsdag om 11:15.
Tweede lekke band van dit schooljaar: eerste lek links-voor na ongeveer 5000 km (Primo).

Geen opmerkingen: