24 mei 2009

week 21

De afgelopen heb ik fietsend weinig beleefd. Omdat deze week de centrale examens zijn gestart heb ik mijn rooster iets veranderd. Zo ben ik van maandag tm woensdag op school in de weer geweest om de examens zo goed mogelijk te laten verlopen. Donderdag en vrijdag ben ik vervolgens op De Stille Weiden aan het werk gegaan.
Afgelopen dinsdag stond het examen Nederlands op het programma. De leerlingen die examen doen voor de Basis Beroepsgericht Leerweg doen dat voor alle vakken op de computer. Ik vind dit een ongewenste, maar onvoorkoombare ontwikkeling. Terwijl ik het computerlokaal in de rondte liep tijdens het examen Nederlands zag ik plotseling een rode Quest op de beeldschermen verschijnen. Als de eerste examenperiode is afgerond zal ik een foto nemen van de opgave waar de rode Quest kennelijk een rol in speelt. Zal het woord "Quest"straks ook worden opgenomen in het Nederlandse woordenboek?
Dinsdag kwam ik Kees (op weg naar huis) ook weer eens tegen. Ik moest alle zeilen bijzetten om hem vóór de rotonde bij Scharwoude bij te kunnen halen. Uiteindelijk was de maximum snelheid van 56,5 kmpu voldoende. Pjew!
Uiteindelijk deze week 240 km gereden met een weekgemiddelde van 39 kmpu.
ODO: 14392 km

1 opmerking:

Anoniem zei

Maikel,
ik ben inderdaad ook erg benieuwd. Mailtje aan redactie op ligfiets.net zou worden gewaardeerd!
Jack