17 april 2009

Deze week

Deze week:

Na het reisje naar Texel heb ik mijn banden toch maar vervangen.
De Kojaks hebben na zo'n 7000 km (?)weinig lek gereden: links 2x, rechts 1x. Wel was het canvas inmiddels duidelijk zichtbaar. Een buitengewoon goed resultaat!
Bij de plaatselijke fietsonderdelenleverancier hadden ze een partij Vresdestein S-Licks (a €12,-) liggen, waarvan ik er maar meteen 4 heb meegenomen. Uit het verleden had ik goede ervaringen met deze, "niet meer in productie zijnde", banden. Ik er was er snel achter wat het nadeel van deze banden was; eindeloos prutsen om ze netjes rond om te leggen. Door een lichte slag in mijn linker wiel krijg ik deze band nauwelijks mooi om de velg.

250 km
35 kmpu
Odo 13445

1 opmerking:

marcel beekmans zei

hi die maikel
kan je die slag er niet uit halen dormiddel van het spannen van de spaken?
mwah 7000 km is netjes toch voor 1 setje banden!