07 april 2006

Woensdag 5 april

Vandaag weer op mijn normale tijd van huis vertrokken. Het eerste stuk is het nog echt donker, maar na een kwartiertje wordt het al weer snel lichter. Nog een paar weekjes en het is weer gewoon licht ´s ochtends!
Omdat ik ook dinsdag weer druk in de weer ben geweest met de tuin van mijn vader, heb ik nu veel spierpijn. Schouders, armen en benen hebben het zwaar gehad bij het omspitten van een ruw stuk grond van 100 m². Ook was er die dag een berg aarde (5m³) op de weg gestort, dus die moest ook nog even snel met de kruiwagen worden uitgereden. Vreemd genoeg merk ik niets van mijn spierpijn tijdens het fietsen.
In de bocht bij de camping (Hulk) kwam Arie met zijn zilveren schicht voorbij. Toettoet!
Iets verderop zag ik in de verte een tè vel achterlicht....ook een velomobiel?! Ik ging de achtervolging in en kwam er bij Oosthuizen achter dat het de Mango van Jan Verhoeven was. Twee honderd meter voor mij zag ik hem rechtsaf sturen (richting Purmerend), en ik besloot
dat mijn achtervolging ook tot een inhaalactie moest lijden. Ik dus ook rechtaf, even toeteren en zoef.....Jan had het nakijken.
Vandaag was het een fijne dag; lekker gefietst en positieve kinderen op school.
Vrijdag heb ik een "vrije" schooldag geregeld. Wéér een dag minder fietsen deze week.

Geen opmerkingen: