02 juli 2008

Fotopuzzeltocht

Het beloofde vandaag een hete dag te worden.

Ondanks dat de vakantie een feit is ben toch nog even naar school gereden om wat kleine dingetjes te regelen. Ik vertrok rond een uur of negen en deed het kalmpjes aan. De tegenwind zorgde voor genoeg afkoeling. Aangekomen stond de koffie al klaar. Met de systeembeheerder geregeld dat mijn laptop weer wat sneller werkt, de applicatiebeheerder getrakteerd op een diepvriestaart en voor Sonja had ik een Mokka gebakje bij me. Zó, dat was allemaal weer geregeld! Ik besloot om vandaag via Purmerend terug te rijden en onderweg een soort fotospeurtocht te maken. Bij elke hoek of ander markant punt ben ik gestopt om een foto te nemen. Uiteindelijk bleven er 61 foto's over waarmee het moet lukken om zonder kaart of andere kennis van Amsterdam Noord naar Hoorn te fietsen of te skeeleren of te wandelen of .....

Wie gaat het uitproberen? Ik heb ze nu in een map staan op Flickr.com:


De hoogspanningsmasten krijgen een onderhoudsbeurt.
Dan moet je geen hoogtevrees hebben.
Vreemd genoeg hoorde ik plotseling een gesis uit mijn achterband komen. Een heel klein gaatje, want ik kon nog behoorlijk lang dooorrijden. Ook toen ik al een mooi plekje in het gras had uitgezocht was de band nog lang niet plat. Het bleek een schuurplekje bij de lasnaad bij het ventiel te zijn. Einde verhaal van deze nieuwe binnenband. Gelukkig gebeurde dit vorige week niet tijdens de wedstrijden; het zou me toch twee rondjes gekost hebben schat ik. Dit is het eerste lek van de achterband van Q217.

Tot slot nog even gezwaaid naar de paarden van collega Ingrid.

Geen opmerkingen: